Продавець Інтернет-магазин "WorkRest" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
175 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком зараз не робочий час. Ваша заявка буде опрацьована в найближчий робочий день.

Інтернет-магазин "WorkRest"
+380 (67) 407-56-36
+380 (44) 361-31-40

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Процедура повернення товару Належної якості*: - зателефонуйте на номер +380 (67) 407-56-36 або +380 (44) 361-31-40 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 5 робочих днів. У цьому випадку всі витрати, пов'язані з доставкою товару та переказом грошей, несе покупець. Процедура повернення товару Неналежної якості (брак)**: - зателефонуйте на номер +380 (67) 407-56-36 або +380 (44) 361-31-40 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 5 робочих днів. У цьому випадку всі витрати, пов'язані з доставкою товару та переказом грошей, несе продавець. *Товар належної якості це: - товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.; - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики і заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. **Товар неналежної якості (брак) - такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації. Обмін та повернення товару здійснюється через «Нову пошту» або за адресою: пров. Руслана Лужевського, 14-А, м. Київ.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner